1.14.2013

Gårdagen



I går var det en riktigt fin dag trots att det var kallt som tusan. Jag hann med det som jag i så många tidiga mornar försökt, att vakna upp i tid så att jag skulle hinna ta lite bilder innan det mörknar. Jag har nästan haft abstinens men så hade jag inbokat en fotografering med Sophie i går & jag var tvungen att gå upp. Inte för att det var tråkig tvång eller nått, men det var något jag inte ville missa helt enkelt. Allt flöt på jätte fint vi hade det riktigt trevligt förutom att det var så kallt så att vi skakade som två kaniner, vi var tvungna att springa bort till bilen för att tina upp oss mellan varven, för att sedan springa ut i kylan & knäppa lite bilder, så höll vi på tills vi kände oss nöjda. Jag fick till många fina bilder dessutom på finaste vännen från förr, ett par guldkorn finns det, kan jag lova.

Jag ska jobba lite med dem så fort jag bara kan, längtar så efter det, tid för bövelen tid!

Varje dag dimper det ner små inspirerande & i bland roliga historier i min mailbox, här är en av dem.






(Hur gör man när man vill lägga in en bild utan en ram? Någon som vet? Får inte till det riktigt, pust, stånk & stön!)









2 kommentarer:

  1. JAAA!!! Jag længtar också! ;-D

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. I morgon har jag lite tid över då ska jag börja ♡♡♡


    Kram kram!

    SvaraRadera