1.30.2013

Mina fotografier

Det är knäpp tyst i huset alla sover & jag har smugit mig bort till datorn & inväntar det första ljuden från barnens rum, snart ska de till skolan & under tiden sitter jag här hos Er.

Jag har ännu inte lagt mig för jag kom nästan nyss hem från jobb. Trist väder det bara regnar & är allmänt dystert.
Jag längtar så efter sommaren, långa ljusa dagar och varma ljumma kvällar med efterlängtad ledighet, står knappt ut, så mycket längtar jag vilket är ovanligt för att vara mig? 
Jag älskar ju vintertiden annars, men inte idag 
i alla fall.

Jag kan bli så inspirerad & glad av att bara strosa runt bland vackra saker & känna ha begäret växa sig starkare, för att jag sedan ger hän & släppa efter.
He, he jepp så är det!
Dessa kaniner är ur fina! Riktigt söta, hade lätt köpt dem till mina barn om de hade varit bebisar {nu är dem för stora för sådant} 
Alla dessa fina saker hittar ni i denna underbara butik här

Hoppas ni alla är mitt uppe i en glad vecka!

P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar