1.13.2013

Morgonstund

Jag trasslar mig ur lakanet & smyger tassandes på tårna. Det är en tidig söndags morgon. Kaffet är klart fort & medans jag dricker tittar jag ut & ser frosten lagt sig som ett vitt täcke överallt. 

I dag ska jag träffa en barndomsvän, vackra Sophie. Det var 6 år sedan vi sågs senast. Plötsligt slår det mig hur farligt fort tiden går egentligen, det ska bli roligt att få träffa henne igen. Jag ska fotografera henne i dag bl.a. ska det bli ett pressfoto, som hon ska ha när hon tänker hålla en utställning med sina vackra tavlor till våren. Sophie bor i Köpenhamn, så hon har tagit sig hit bara för att låta mig fotografera henne, kan ni tänka er! Delar med mig lite bilder senare här. Just nu måste jag skynda på för klockan tickar iväg.


/P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar