1.26.2013

Today I Am A Bird







Det är fortfarande mörkt ute, jag sticker ner mina fötter i mina fårtofflor älskar dem förresten, nöter ut minst två par per år. Jag skulle kunna göra ett helt blogg inlägg bara om mina fårtofflor så mycket historier har jag om dem,
fråga mina vänner bara.

Jag tassar ut i köket passar på att träffa min make {som jobbar väldigt mycket, så mycket att vi knappt ses}
Idag så ska han köra Nikki till en fotbollskupp så även hon är vaken. Vi två jag & hon, våran humor alltså det är bara vi som kan få ett skrattanfall kl 06:00 på morgonen, maken bara tittar på oss med ett leende skakar på huvudet & mumlar
~Hur orkar ni? Han vet hur vi är.
Så man kan lugnt konstatera att denna dagen började verkligen med ett leende & ett tokigt skrattanfall.

Det är lördag jippi!
Tänker vara spontan & göra vad som än faller mig in idag, tror bestämt att jag börjar med en stor kopp kardemumma kaffe.
Min man tycker inte om kardemumma i kaffet, han anser att jag besudlar det fina kaffet så jag passar på att överdosera nu när han inte är här.

Vad ska Ni göra idag? 
Ha en go´ lördag alla fina,
för det ska jag ha.


P.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar