2.05.2013

Love is like the wind, you can´t see it but you can feel it




So it´s not gonna be easy. It´s going to be really hard ~We´re gonna have to work at this everyday, but I want to do that because I want you. I want all of you, forever, everyday. You and me...everyday.

Att få känna kärlekens sötma det ni, det är grejer det.




~Oj vad tiden går fort i bland?
Det är redan februari & mitt första inlägg denna månaden en ny
flik i mitt arkiv ett vitt oskrivet blad som väntas på att få fyllas.
Detta blir mitt första inlägg denna månaden,
jag har lite fotoprojekt på gång & det ser jag fram emot Ni kommer
att få se när tiden väl är kommen.


“I finally understood what true love meant...love meant that you care for another person's happiness more than your own, no matter how painful the choices you face might be.” 


Dear John





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar