3.01.2013

D'entreprise




Je suis un vrai entrepreneur &
från med i år är jag verkligen
det för jag har gått & blivit en
egen företagare ~Jag är så glad att
jag äntligen beslutade mig för att
göra detta.
~Så här står jag nu 
vågliga ben & lite hjärtfladder. 


Twenty years from now you will be more disappointed by
the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines.
Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.” 
― H. Jackson Brown Jr.


idag har jag funderat mycket
på det här med att göra det
man vill och inte det man
måste. De sista dagarna har
varit många tråkiga måsten,
men inte förra helgen för
då var det bara en massa
jag vill.
~För jag fotograferade
en fin familj.








På Tal om helg så tänker jag
Min fina familj åka till
Götet för en dag. Det
ska bli så himla roligt
mysigt, så klart tänker
jag kånka med mig min
kamera & dokumentera
hela härligheten. Jag
älskar Göteborg där är 
så fint & jag har
bestämt fått för mig
att folket där är mycket
mer vänligare än vad
vi är här i Skåne?
~Vad tror ni?



Jag kan knapp bärga mig min längtan
efter ljumma vårdagar och svala
kvällar. Känner förändringar hängandes
i luften & i dagarna så har jag
även känt våren & bara
det ni, det känns
 så underbart!


Nej, nu tänker jag hålla helg!
Vi ses!

Kram P.























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar