3.04.2013

Gypsy Water




I helgen var vi i Göteborg det var himla kul!
Älskar dessa mini trippar som vi får för oss
i bland att göra. Inget planerat utan bara se vad vi 
hinner med liksom sån´t där spontant bara.
~No stress
NK var dock ett måste för jag hade siktat in 
mig på Byredos Gypsy Water & lyckan 
var fulländad när jag hittade hyllan med 
parfum de Byredo 
Jag nosade igenom precis hela hyllan
(& det var ingen liten)
tills jag nästan blev yr, hög av
dofterna & förtrollad av förpackningarna så 
lyckades jag välja ut en fast beslutsångesten
var stor Gypsy Water. 
~Ja men ni hör va?
Jag var såld redan när jag hörde talas om 
att det fanns en parfym som heter så.
~Hur coolt är inte det liksom?
Lyx i tre små flaskor
~J'adore






“We don't see things as they are, we see them as we are.” 
― Anaïs Nin


God natt & sov gott för det ska jag

P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar