3.11.2013

Sömnlös i stan




Jag avskyr när jag ligger vaken mitt i
natten det fullkomligt irriterar mig
& jag undrar varför?
Jag pendlar mellan att kliva
ur sängen eller stanna kvar &
försöka somna om. Jag försökte i
fyra timmar innan jag till slut gav
upp & tog fram Ipaden &
började blogga, tänkte jag kan
lika bra göra nå'n nytta i alla fall
~hmrf!


I veckan har jag fått upp lite påskpynt
fick ett plötsligt infall. Jag har inte 
mycket pynt men lite ris & fjädrar
& några vaktel ägg har lagts fram.
Tog lite bilder för jag tänkte jag 
skulle visa Er hur det ser ut.








 Här har vi en till liten fotograf
som också fotograferat lite pynt




I förra veckan shoppade jag lite
inventare till en planerad framtida
studio ett bakgrundsstativ det 
är en början på en vintage
bakgrund som jag ska köpa.
Tänkte det kan vara kul att ha
vid olika inomhus porträtt som 
har varit så populärt denna höst
& vinter samt kalla vår.
~En god investering med andra
ord, det gillar vi!




Här tänkte jag nu att jag ska tillbringa 
resten av kvällen  med den senaste upplagan
av Residence & en god kopp peppermint té


~au revoir


xoxo

P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar