4.27.2013

Botanic is the new black




Let spring begin!


Jag har mina ryck som en slags periodare & jag älskar när 
det blir så att jag får dem i tid & otid.
Älskar lördags morgnarna också dem är lite så där extra  mysiga
en helt ny dag fri från alla måsten & jag får lov att  skriva i
mina oskrivna sidor skapa min egna dag.



~det blir en hel del självporträtt när lusten faller 
sig in och jag försöker väva in dem så som jag ser 
på dem & försöker återskapa det jag hade i huvudet.


Mina självporträtt tycker jag är roliga att
experimentera med därför att det är ju ingen betalande
kund så om jag misslyckas så är det bara mina
fotografier så därför är mina egna självporträtt lite ~drömska som jag
för jag är en dagdrömmare.

~Så det är i princip mitt sätt att utvecklas & hitta min egna väg.

Varför vara som alla andra när vi alla en var är
unika?

~Stick ut lite vet jag! Var inte en i mängden var din egen.
Våga är nyckelordet här.


I dag blir det nog ett litet stort besök 
till Väla & Ikea saker 
skall inhandlas bl.a. tavelram
till mina nya Vee Speer affisch
vill inte ha dem inrullade i en pappkartong
längre.

Go lördag mina vänner.

P.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar