4.06.2013

Lördag i mitt hjärta





Solen har letat sig fram & bråkar lite med molnen
det är lördag ~Sköna lördag jag älskar dig så.
Idag har jag bokat en liten fotosession med min finaste
Josipa som jag hade tänkt föreviga & väva in med mina inre bilder.
Vi har pratat länge om det här men inte fått tiden att räcka till, men så 
idag hittade vi en liten lucka. Min kamera laddar för fullt & under tiden tänkte
jag att jag tittar in här & hälsar på Er en stund. Det händer lite saker nu inget 
jag kan säga i detta läge men kanske lite längre fram, vi får helt enkelt se & hoppas!
Delar givetvis med mig mina fotografier här så fort jag har dem klara, så lite efter hand
kommer det att poppa upp här lite snapshots kanske även i kväll? Vi sitter  nu
& väntar på vår location, location är a & o. Finaste Josipa  har en vän
som har en lägenhet som i en saga jag kan nämna att det är som ett
slott! Bara det gör att jag får en aning gåshud, så nu hoppas jag 
innerligt på det att vi får vår lilla session där i slottet på 
kullen vid havet med Danmark som granne! Nu har 
jag hjärtfladder & och sagor i huvudet.

Önskar Er en go lördag &
lämnar Er med lite sköna toner.


Kram

P.

Nina Simone - Here comes The Sun 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar