4.30.2013

muse










Jag uppskattar verkligen egentid denna stunden för mig själv är 
ibland ett nödvändigt ont ett saknat måste så skönt att bara få vara. Ingen som ropar
eller behöver dig till något.
& i min ensamhet älskar jag spela musik högt! Musik som berör
eller bara låter jävligt bra helt enkelt. Love it!
Musik är underbart, som nu  när jag sitter här och fnular på detta inlägget
så spelas Ben Howards Every Kingdom fattas mig bara ett gott glas rött vin sen 
hade kvällen varit perfekt ~mm...





Jag älskar verkligen att fotografera något vackert. Känner mig lyckligt
lottad för de finaste människor som förgyller min tillvaro & här ovan ser Ni 
en av dem
~visst är hon vacker.


Model and beloved muse Josipa
©Fotograf Patricija Dacic 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar