4.09.2013

Vår tokig




Jag vet inte vad det är som gör att jag spritter av lycka?
eller jo det vet jag visst! Innerst inne menar jag. Vad är det
som händer med mig emellan åt? Ibland så  undrar jag själv?
Jag är ta mig tusan så glad att jag inte kan sova fast jag är
trött som en björn. Vill skratta högt, dansa & sjunga vara 
totalt galen! Göra något tokigt! Jag är dessutom inne i en 
period då jag bara vill skapa vara en ~sån där hippie med
flummiga kläder i jordnära toner lite 60-tal & håret utsläppt,
 dricka vin & bara lyssna på akustiskt, knäppt!
~jag vet. 

Här sitter jag nu & lyssnar på mina egna röster 
~jag hör två? Jag har nog fått lite vår tok i mig.







Här är lite fler bilder med vackra Jossi
från här om dagen




xo

P




1 kommentar:

  1. Åh, vilka vackra och sköna bilder. Vilken romantik!!! <3

    SvaraRadera