5.07.2013

Tisdags tankar





@fotograf patricija dacic




Varför är vissa som de är?
~konstig fråga jag vet.

Men jag har funderat lite nu igen & det beror på olika faktorer
som finns i min närhet eller i alla fall i min omgivning.

Vissa människor föds goda rakt av medan andra blir förstörda själar på en gång?
Föds in i en negativ ond & elak spiral.
~livet har sin gång & ödet kliver in & formar oss individer.
Men vissa är bara körda från början & dessa, låt oss kalla dem onda här & nu är
ute på jakt för att trycka ner dra in surhet i andras goda fina miljö för
ingen speciell orsak utan bara så för att dem kan inte hejda sig.
Du sticker dem i ögonen helt enkelt.

Just sådana människor är ormar enligt mig.

~& jag hatar ormar

Men jag tror också mycket på det där med karman.
Så jag brukar råda & säga
~jag behöver inte göra något eller Ni utan luta Er tillbaka för godhet
föder godhet & vad som är runt brukar rulla tillbaka lika så vad gäller
ondska.
~karma..aj den tänker dem inte på...

Inget har hänt men jag har en vän som inte mår bra nu & detta är till dig.
Styrka till dig & hoppas du kan bli hel som människa igen efter att ondskan/djävulen
lekt klart med dig.

~det som inte knäcker dig gör dig bara starkare.

Glöm inte.




P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar