6.13.2013

Tystare än tyst




Här har det varit tyst & stilla.

Jag andades, jag levde & jag lever men min tid räckte inte till för det här. 
Nog om det för jag är här Nu! 
Jag tittar in lite lätt för att säga att ~Jösses! Så mycket bilder det är som är i bearbetnings processen nu! Jag har massor på gång! Men tills dem är klara vilket lär ta ett tag till får ni avnjuta dessa här som är skapade i stunden för vad de ville bli.

~jag önskar jag kunde få lov att klona mig själv det hade löst massor för mig.





Just living is not enough. one must have sunshine, freedom & a little flower





Så här lite efteråt måste jag fundera på hur jag fick till det där? Hur var det nu jag gjorde? Jag borde kanske skapa mig en alldeles egen photoshop receptbok & kalla den för Patricijas recept? Mina bilder skapas inte efter recept på tal om det, dem kommer till genom att jag laborerar mig fram till ett önskvärt resultat. Jag drar i kurvorna och maskar i lager en miss blir av en slump en bra grej. Mitt tips är att glöm allt vad regler heter & bara kör er egen grej.


Önskar Er en god torsdag!

Må väl godingar


P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar