6.29.2013

zebrâ



God morgon! 


Lördagar är inte det den mysigaste dagen i hela veckan typ? Det är då 
man har tid över för att tänka ut att jag har ett par nyanser av vitt.
I köket sprider sig lukten av mitt nybryggda
kardemummakaffe med betoning på
~mumma...

Det var ett tag sedan jag hade tid för det här men 
som jag sagt förut så är det lite mycket nu vilket gör att jag inte hinner 
med allt jag vill göra. Mycket händer men det är bra och väldigt spännande
saker!


Jag har fotografier att redigera, kläder att tvätta, mail att svar på, 
jobb att göra, tid att passa.
Men här sitter jag istället med en stor kopp café au lait 
med kardemumma..










Hjärtliga tankar till Er
& en fin lördag.






2 kommentarer:

  1. GUD vilka fina bilder du tar & vad vacker du är !!!

    SvaraRadera
  2. Tack finaste Nina! Du är vacker & dina ord värmer... Kramar :)

    SvaraRadera