8.19.2013

Hösten runt hörnan?




Är så sugen på att fotografera men jag orkar inte ta tag i det för jag är obotligt trött. 
Har det med vädret att göra? Eller är det för att jag känner hösten runt hörnan?
Eller är det bara det att jag i princip bosatt mig vid datan de senaste månaderna?
Vet inte men något av det är det eller alla faktorer på en gång?


Känner mig kluven...







Här ser ni Sixtydays tre apor från Indien med ordspråket jag älskar.
Dessa toppar kommer att finnas i Zebra butiken och i webshopen
när de väl lanserar sommar kollektionen s/s 2014
Så redan ett helt år innan kollektionen finns i butiken är de skapade.


Nu så måste jag fortsätta har lite jobb kvar att avsluta 
men pausade lite för att titta in här & dela med mig
för alla nyfikna ögon.

Önskar Er en fortsatt god måndagskväll...

P.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar