9.24.2013

Marni blouse


Tiden går & jag håller mig sysselsatt med allt från himmel & jord.
Jag arbetar mycket nu men jag är glad, mycket glad.
Hösten har börjat att ta form. Jag älskar hösten den är så mysig med
allt vad det innebär. Tända ljus som värmer & sprider behagligt ljus &
i bland även en doft som får en att drömma bort. Har i skrivande stund tändt mitt
Bohemia, Byredos magiska & mycket väldoftande ljus. ...
~& för att inte tala om löven i alla gyllenbruna toner som snart börjar ta form.
Stickade koftor & gosiga halsdukar. Varma filtar i soffan framför tv:en
 ~mm. ..jag är en höst människa definitivt.






Jag är en ljus & ton nörd har sagt det förut men jag har inte berättat att
bland det första jag gör när jag vaknar på morgnarna är att jag brukar rulla upp min gardin
& studera ljuset.
Jag kan associera mig till saker jag läser ofta, som det jag skrivit ovan är något
jag hörde Lennart Nilsson en gång säga i en dokumentär som gick på svt. för inte så länge sedan.












 önskar Er en fin fortsatt tisdag.
Lovar att titta in snart igen.


XO.





image n° 1, 3, 4, 6, 7 | me in marni blouse origanele by sixtydays
image n° 2, 5, 8 inspirational images


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar