9.11.2013

Små mirakel





In those days,
we finally chose
to walk like giants
& hold the world 
in arms grown
strong with love

& there may be many
things we forget in 
the days to come, but 
this will not be one 
of them.

~storypeople





Det började med tvillingarna två små kopior av varandra
Hur fascinerande är det inte med tvillingar? Jag tycker 
det är helt fantastiskt & så länge jag kan minnas har jag alltid
fascinerats av dem. Jag gillar nog allt som har att göra med tvillingen & inte
bara syskon utan även astrologiskt också, för jag är nämligen själv
en tvilling enligt horoskopet om man läser dem & tror på det. ...

Tycker helt klart att stjärntecknet tvillingen är den mest coolaste
av dem alla för dem är kreativa, mångsysslare, smarta & fixar
mycket på en & samma gång så med andra ord en rakt av
beskrivning av mig själv faktiskt ha, ha, ha ;)


Sen så bar det av till nästa lilla mirakel ja ni ser själva. ...






Blir alldeles varm inombords av dessa bebis bilder. Mina bilder betyder väldigt mycket
för mig för dem är en del av mig & hur jag ser världen eller i alla fall vill att den ska se ut.
Vet faktiskt inte vad jag hade gjort om jag missat allt detta här med att ta bilder & föreviga
stunder som man många år senare kan plocka fram & se tillbaka till.

Livets små mirakel.. .


Nu avrundar jag för denna gången
& önskar Er en fin fortsatt onsdagskväll.

P






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar