10.26.2013

explorer


Nu nattsuddar jag igen & mysigt har jag för jag njuter av 
att veckan slutligen nått till helgen.
 Ni’rå vad gör ni? Gissar att ni sover? 

Bella buse sover i mitt knä, Byredos Bohemia brinner som för övrigt är min 
absoluta favorit. Om ni inte har köpt Byredos ljus så gå & gör det för de är magiska  med 
deras ovanliga noter & inslag av det kryddiga mustiga, dova dofter som spritt sig just nu i skrivande stund runt om mig ~åh gott! Bougie parfumée…





You are an explorer

your mission is to document
and observe the world
around you as if you’ve
never seen it before.
Take notes, collect things
you find on your travels.
Document your findings, 
notice patterns, copy, trace,
focus on one thing at a time.
Record what you are drawn to.


Inte mycket ord mest bilder men det fick bli så & är det inte som så
att bilder talar utan ord ändå?
God natt mina vänner.




image n° 1 my beauty flex | image n° 2 love flower bouquet | image n° 3 zebra queen and beloved friend with messi the dog



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar