10.04.2013

Febér









Här sitter jag med iskalla tår, täppt näsa & febrig panna tabletten gör lite nytta
& jag känner hur det sakta känns en aning bättre.

Jag stack ner tårna i mina älskade ’fårisar’ & tassade bort
till köket för något gott {hittade inget!} så nu sitter jag här istället med Er & lite sommar
minnen nämligen testplåtningen från i somras Sixtydays a/w13




Jag bara svamlar & pladdrar känner jag…



På tal om får…




Så brukar ju jag & min dotter få för oss att åka runt  till
nya outforskade ställen det kan vara var som bara det är något som lockar.
Vi bestämde oss för att åka till kulla lamm & till Hedentorps plantskola
sagt & gjort…




~Too die for det här gamla rostiga plåtskåpet!
Vill ha jätte mycket! Jag visionerar det i min egen hall det hade blivit tok snyggt
& mycket praktiskt för den halvan av familjen som sportar mycket
& jämt hänger träningsväskor & tillbehör lite
varstans i hemmet…
~hm…






Här är verkligen fint
mysig miljö med vackra saker & växter
~super trevlig personal!!


Ett peace underlägg eller två fick följa med mig hem
de är lika vackra som praktiska i köket & används
dagligen…



~tack Hedentorp plantskola 'aka' tusenfrojd på instagram för Er som vill  se &
följa allt trevligt som händer där nu de närmaste månaderna

~nää nu såå…måste jag
lägga mig horisontalt innan jag
ramlar ur fåtöljen




image° 1 model & muse in sixtydays elzana blouse image° 2 model & muse in sixtydays maria blouse



xo xo…




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar