10.31.2013

~hmm…





*trumvirvel*
Two things define you. Your patience when you have nothing, and your attitude when you have everything.







Detta är lugnet innan stormen, fast stormen Simone var ju i måndags men det är inte henne jag menar utan den där som bara kommer efter lugnet ni vet? Veckorna svischar förbi känns som veckorna består endast av två veckodagar måndagar & fredagar resten är suddigt & flyter förbi.
Där någonstans finns jag.

Jag suktar efter möbler den senaste tiden & tänker på inventarier. Jag vill ha en plats där jag kan få rota mig varm i kläderna & gräva djupt i inventarierlådorna, känns som jag vill mycket just nu.





I veckan var frun hos knot knäckaren där det konstaterades att min rygg/axel & nacke inte mår bra?
Jag fick ett namn på det "pommes" & stränga order om att genast köpa mig ett gymkort!
~Suck, pust, stånk & stööön hon ska börja gymma...

               
And I sit here without identity: faceless. My head aches.
~Sylvia Plath

Godnatt kära bloggisar nu rundar
jag av kram

P



Image n° 1, 2, 4, 5 tumblr | image n° 2 selfie © patricija dacic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar