10.02.2013

M A R K O




Oktober är här nu & har kommit för att stanna iallafall ett tag…
jag sitter vid datorn ny duschad & luktar Byredo 
~jo det är sant jag sprayar på mig parfym fast jag bara ska sova…
Jag är inte redo för att sova känner jag fast jag vet att jag borde men jag myser så just nu.
Förstår ni att jag inte kan förmå mig att resa mig upp från stolen
jag är fast här nu för att jag kan inte låta bli. Vill Ni hålla mig sällskap en stund?






Känner att jag har så mycket inspiration just nu & att
skapar lusten är så stor, så stor att det porlar liksom inom mig av rastlöshet hela dagen
lång tills jag får tid att sätta mig med mina bilder & bara få sjunka in i
mitt arbete med mina fotografier
~min värld. 

Jag tror bestämt det är oktober som påverkar…



~den där blicken…



Lilla Marko som älskade att bli fotograferad
~vilken stjärna! 


~& det där leendet…





~söta unge som bara var ett med kameran hela
förmiddagenlång trots busigt
väder med både
blåst & regn…



~o t r o l i g t charmig… .

Tack för det
 Du gjorde
min dag :)


God natt eller god morgon
säger jag till Er
Skön sömn väntar för egen
del nu när abstinensen är
borta. …

P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar