10.05.2013

Wake up & smell the coffee




’once you wake up and smell the coffee it's hard to go back to sleep’
~Fran Dreschner 


Smuttar på mitt kardemumma kaffe…
~jo hör & häpna hon dricker kardemumma kaffe!? Kanske kommer det som en
chock att det inte är bara en person i heeela universum som gör det? Mina kaffekunskap är goda & jag har diplom som hänger på väggar som kan intyga detta faktum & sju långa år inom branschen på väg mot mitt åttonde kan jag säga lite halvt mallig
joråsåattee…



Medan jag dricker min café au lait med kardemumma
planerar jag dagen. Fika i stan väntar med finaste
vänner man bara kan önska & sedan vara tacksam att de finns

tacksam för allt just nu faktiskt måste stanna till & nypa mig 
i armen för i bland tror jag att jag drömmer.

~andas feberfri…skönt.



Älskar att jag snubblade över denna skönheten sitter & fingrar
lite otåligt på den min Beauty flex. Funderar vad jag ska hitta på med den
kanske i något kommande inlägg?




Go lördag alla!

Puss…




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar