11.12.2013

F* U right back







Här sitter jag nu mitt i natten igen & skriver.
Vet inte varför men det är just då tankar går lättast att bilda till meningar, natten är min
vän min allians nu & för alltid men fråga mig inte varför? 
Kanske är det tystnaden lugnet som kommer när alla sover & bara jag är vaken det är nog då 
jag har tiden att sitta ner med ett glas rött & musik som strömmar ur mina lurar som får mig att känna lusten för det här för Er. Natten är skön & harmonisk jag känner lugnet inom mig jag får ro & jag njuter.



Musiken är viktig för mig den får mig på humör vill jag bli på något speciellt sätt känna mig på ett säregetvis har jag en låt för varje känsla jag kan känna. Musik spelar hela dagen lång hos mig så fort  jag kan lyssna gör jag det. Ploppar jämt in lurar vid första bästa tillfälle när jag inte behöver prata eller måste vara social. 


Jag har massor av idéer & framförallt på nätterna det är då det tar form filtreras ur dimman & från visioner blir det verklighet.



She wanted something else, something different, something more.
Passion and romance, perhaps, or maybe quiet conversations in candlelit rooms,
or perhaps something as simple as not being second.


~Nicholas Sparks, The Notebook



Kram

P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar