11.25.2013

Julhumör?




~& så var det måndag igen.
Helgen har som vanligt passerat väldigt fort. Har ni julstämning? Jag menar 
är ni på julhumör? Jag kan säga att det har inte jag ännu vilket förvånar mig lite?
Detta är andra året i rad som jag inte har det. Jag som annars är heeeelt galen i julen & allt 
vad det innebär! Det kommer kanske snart hoppas jag...



Jag har funderat lite på det här med när man stöter på någon random på stan & så hälsar man 
& frågar artigt ~allt bra? & utav bara farten så svarar man a l l t i d ~jo tack bara bra. Men så ibland 
möter man vissa som faktiskt svara ~njaaaää sådär & så berättar de sina krämpor, sorger & besvär.
Det är lite beroende på vem man möter som man verkligen vill höra hur det egentligen är. 
Jag kanske har bråttom för att jag ska till Ica & handla mjölk! & så ångrar man att man frågade.
Hur svarar Ni?




Nu hinner jag inte mer för bilder ska fixas & arbete väntar & tiden sticker iväg
precis som måndagar brukar göra.

Trevlig vecka på Er!

Kram

P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar