12.03.2013

Love is my religion



Everybody has gone through something that has changed them in a way that
they could never go back to the person they once were.


Det spritter i bröstet för att jag är lycklig. Jag är hög på livet nu. Pusselbitar faller sakta på sin plats & allt flyter på & mina önskningar slår in. Långt borta i horisonten ser jag solen spricka upp bland molnen & allt är plötsligt klart. Långt borta är de dagar som var fyllda med ständig ängslan & oro. Livet är fint nu, detta till tråtts förkylningen som vägrar att släppa taget om mig men det gör inget för till & med det känns ok.

Hur mår Ni? Jag fiskar efter kommentarer lite här nu. Lämna gärna ert spår det skulle jag uppskatta, för jag ser att jag har endel nya läsare :)


Snart vankas jul men jag har bara sommar & Sixtydays i mitt hjärta. För ett frö som grott länge ska snart blomma ut. Om bara någon vecka hittar ni kataloger ute i butikerna landet runt 



Finaste musan som har tusen ansikten att blir förtrollad i.

’Style is an expresson of individualism mixed with charisma.
Fashion is something that comes after style.’












All kärlek till Er & hoppas Ni får en fortsatt vacker vecka

Kram

P



model and muse elzana kadric ± mua marina pincic ± clothes sixtydays S/S 2014 ± photographer ©patricija dacic











3 kommentarer:

  1. Älskar känslan i dina bilder dem alla är verkligen vackra.

    SvaraRadera
  2. Åh, tack så mycket Thérese vad glad jag blev :)

    SvaraRadera