12.21.2013

oblikse


Idag har jag gråtit floder..
idag har jag känt riktigt sorg..
idag har det jag fasat länge & förutspått hänt..
min vän är borta för alltid..
allt i mig värker & gör fasligt ont..
jag har ett stort hål i mig..
får knappast luft...




Låt mig få berätta & presentera Bo.
Bo var en person som jag lärde känna via medborgarskolan.
Han var den som visa mig hur min kamera fungerade vad alla funktioner, knappar
& spakar var till för. Bo var den som öppnade en helt ny värld för mig. Det jag inte visste då var att vi skull bli goda vänner en vän som jag uppskattade så mycket. Genomgod & alltid villig att sätta sig ner med mig & förklara, ta sig tid att lyssna & alltid uppskatta mitt sällskap. I timmar, dagar & slutligen år fanns han där alltid för mig. Sken som en sol bara vid min åsyn & kramade mig hårt & sa alltid ~lilla gumman vad är det nu? Kom så dricker vi lite Mollbär...

~Bo som jag saknar dig just Nu....
Orkar inte gråta mer men kan inte sluta. Mina ögon gör så ont också...

Jag kommer aldrig att glömma dig.
Vila i frid min vän.





Jag är tom på ord just nu
skulle kunna skriva massor om
våra stunder vi hade i hans ateljé 
alla våra jazziga & blues stunder & om musiken
vi spelade medans vi satt där sida vid sida
jag med min laptop & han med sin
stationär. Mac vs Pc till sena timmar.

Bo E Andersson Rip.

Kärlek.

P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar