12.05.2013

StOrM



~Men hallå! som det blåser!
Det är storm ute & hela skåneland är 
drabbat.




Vi alla håller oss inomhus där vi är trygga. Stearinljusen är tända &
mysfaktorn känns extra hög bara för att vädret är busigt & undertiden har jag té maraton
för mig själv. Jag kunde inte valt en bättre dag att vara sjuk på så vädret bekommer mig inte så mycket jag ligger här ändå & har sjukstuga. 




Visste ni föresten att Sixtydays även har inredning som i detta fall keramiken på bilden?
~jo det är bara början! Det kommer mer saker inom sin tid. Keramiken är dessutom handgjort hos en 
lokal drejare, så håll utkik i Zebra butiken. På tal om Zebra så vill jag även passa på att  tipsa om 
att titta in på deras hemsida för varje dag fram till jul så öppnar man en lucka precis som en julkalender & bakom luckan finner man nya fantastiska erbjudanden varje dag! Man kan ta sig till sidan genom att trycka här om man är nyfiken.





Önskar Er en fortsatt vacker kväll.
I morgon är det fredag ~jippi!

Kram 

P


Ps! Fortsätt gärna med att kommentera sånt gör mig glad :)

2 kommentarer:

  1. Vill bara säga att du är grymt duktig och jag nog inte sett vackrare bilder. Suzi K visade din sida och det är bara att lyfta på hatten.
    Kram Dragana

    SvaraRadera
  2. Åh så roligt att höra vilken komplimang! Tack snälla! Kram, kram :)

    SvaraRadera