12.18.2013

tankar stora & små


Så mina bloggisar vad gör Ni?
Stressar ni runt som galningar för att köpa julklappar till alla som är nära & kära? Har Ni julstökat klart kanske redan? Eller tar Ni det bara lugnt för att ni varit ute i god tid & planerat väl?
Jag är lite mitt i mellan allt det där just nu.











jag har fullt upp så jag glädjas så åt att jag snart ska få lov att vara ledig tänker bara njuta av att arbeta med mina bilder äta gott, sova på tok för länge & kanske även vända på dygnet en smula.
Dricka vin i tid & otid & strunta i alla måsten. Mysa med mina närmaste & krama dem alla hårt & viska till dem hur mycket jag älskar dem, min familj.
Ge massor av kärlek. Strosa runt i pyjamasbyxor till sent in på eftermiddagen och strunta i att kamma mitt så ostyriga & osamarbetsvilliga hår. Överdosera kaffe & dagdrömma.



Julkramar från mig.

P







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar