1.18.2014

Hawaiian Surf Club





Dagarna har inte varit riktigt så mörka som de brukar den sista tiden vilket är skönt
för det har inte varit helt enkelt att hinna fotografera på de få ljustimmar vi har haft.
Men även denna årstiden har sina guldkanter, alla årstider har sin charm. 
Man känner förändringar i luften, jag känner ljuset.
~känner Ni det, eller är det bara jag?





Jag har börjat att längta efter sol & värme.
Längtar tills jag kan dra på mig shortsen & en lätt blus
med ett par sandaler. Känna solen mot mina kinder & få en lätt
solkysst hud. ~mm



Här kommer lite sneak peak av vad som kommer 
~Oh! jag längtar så.…
Under tiden drömmer jag mig bort.





Crazy surfers making funny faces


Hippie cotton blouse ett måste i sommar!
En av alla mina favoriter från s|s Sixtydays 14



Dagarna går så fort nu? ~har Ni märkt det?
Man vill så mycket men man hinner inte med allt man vill alltid.
Tror jag har påbörjat detta inlägget en sisådär fem ggr men så tänkte jag ~nää... nu jäklar 
så ska jag fan blogga klart & efter detta inlägget ska jag göra klart Parisienne vol. 4  sådetså!
Hur hinner Ni andra bloggare? Jag undrar så…





Dessa dagar har jag levt i ett möbelkaos & djupt insatt i
annonsering på Blocket ~God bless Blocket! Men lika mycket som det kan vara
bra kan det också vara väldigt frustrerande med alla konstiga personer som mailat & 
kontaktat mig ha, ha låter resten vara osagt. iaf slutet gott & allting väl.
Nu ska det ställas i ordning på rummen hos mina kottar & det ska städas, rensas, sorteras & slängas en j-la massa! 

Med tanke på dagens citat av mr Hemingway så rundar jag av nu.
Önskar Er alla en riktigt fin & mysig helg.

Kärlek…

P




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar