1.08.2014

La Parisienne vol 3.



Inte mycket ord i natt.
Lyssnar på musik & låter min kreativitet flöda
sådär spontant, så som jag är bara...

Jag har mycket kreativt inom mig just nu.
Kanske det är på grund av det nya året?
Skaparlusten är stor nu.










Denna Parisresan & detta inlägget blev större än jag
räknat med, så stor att en vol 4 kommer också. Men vem
kan klandra mig det fanns så mycket vackert att ta in
& då blev det många bilder. Jag asade runt på min kamera
i hela Paris att min rygg & mina axlar slutligen började att värka
& jag skojar inte, den väger en hel del min älsklig, Mr Canon.












Lite mer av Paris genom mina
ögon kommer i nästa inlägg men tills dess
önskar jag Er, en härlig onsdag med en massa
onsdagstoner & nyanser.


P.


1 kommentar:

  1. Ja vi läsare klagar inte på att det kommer en vol.4 hihi.
    Kreativiteten flödar här också =)

    SvaraRadera