1.03.2014

La Parisienne




~Bonne année! Mina läsare!
Jag är nyss hemkommen från Paris!
~Oui!

Jag kan bara konstatera att jag har förälskat mig i en stad & vilken stad det är!

Nytt år nya idéer 365 vita oskrivna blad att fylla ut.
Jag har inte varit så duktig att jag gjort en sammanfattning av det gångna året, som många bloggare gör, men jag har tagit mig tid att fixa lite nya bilder i stället!

This year, mend a quarrel. Seek out a forgotten friend. Dismiss suspicion and replace it with trust. Write a letter. Give a soft answer. Encourage youth. Keep a promise. Forgo a grudge. Forgive an enemy. Apologize. Try to understand. Examine your demands on others. Think first of someone else. Be kind. Be gentle. Laugh a little more. Express your gratitude. Welcome a stranger. Gladden the heart of a child. Take pleasure in the beauty and wonder of the earth. Speak your love and then speak it again.

~Howard W. Hunter 





People are afraid of themselves, nowadays. They have forgotten the highest of all duties, the duty that one owes to oneself. Of course they are charitable. They feed the hungry, and clothe the beggar. But their own souls starve, and are naked.

~Oskar Wilde, The picture of Dorian Grey







Mer från Paris kommer i ett senare inlägg hinner inte mer just nu.



~Au revoir!

Ses snart igen puss, puss!


P

2 kommentarer:

  1. Du tar så vackra bilder och man vill bara ha mer av dem.
    God fortsättning!

    SvaraRadera
  2. Tack söta Thérese vad fint sagt av dig! Det kommer mer snart :) Kram & god fortsättning till dig med! <3

    SvaraRadera