2.16.2014

Brown Eyed Girl









Vi alla har väll känt det här med tiden att den 
går så fort. Åren rusar förbi, våra barn blir stora & helt plötsligt
fyller de år igen & det slår mig ännu en gång det här med tiden att det går väldigt fort.
Nu fyller hon snart år igen min lilla fisk.





Jag minns när barnmorskan räknade ut veckorna till mig & sa det blir i februari
en liten fisk, sa hon & jag minns att jag tänkte ~Fisk? Typiskt enligt mitt horoskop så hade jag läst att mitt stjärntecken inte passade med med fiskarna?
Men jag kan lugnt konstatera att det där stämde inte för min dotter & jag har den bästa kemin man kan ha & vi är djupt sammansvetsade. Vi är två kroppar men en själ brukar jag säga om någon undrar. Hon är det första mirakel jag upplevt & jag har upplevt mirakel två gånger. 

~Förbenat vacker är hon i allafall...

~Nikki





 















Kram 

P.


2 kommentarer:

  1. Vilken underbar beskrivning på er relation. Kan bara säga att jag och min mamma har samma relation och det är underbart.
    Ni båda är otroligt vackra! Grattis i förskott till den lilla Fisken =)

    SvaraRadera
  2. Tack söta rara. Ja visst är det fantastiskt när man knyter ihopa så. Känner mig lyckligt lottad.
    Kramis

    SvaraRadera