2.14.2014

Featherd Breaths






Ser solen spricka igenom den gråsprängda morgonen det är fredag mina vänner! Veckans gladaste dag! Jag smuttar på min kaffe & känner mig glad & nyckfull denna alla hjärtans fredag.

~Hur mår Ni själva då?





Det var ett tag sedan jag fick lust till att ta lite självporträtt, men så igår kom lusten & inspirationen, så med fjäderlätta steg skuttade jag bort till kameraväskan.
Vad skulle  jag ta för bilder då? Jag improviserade & kom på att jag måste visa  feathersnecklace som köptes på Maison & objet mässan i Paris 
~Visst är det vackert!
!








I dag är det ju alla hjärtans dag så jag önskar Er en massa kärlek & allt det där...






2 kommentarer:

  1. Du är så otroligt vacker!

    Själv har jag haft barndans denna fredag och nu håller jag helg =)
    Ha en härlig fredag och helg!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Tack söta! Barndans låter skoj! Hoppas du fick en trevlig helg också. Kram

    SvaraRadera