2.02.2014

Smultronställen





Jag var tvungen att pausa, att få släppa jobb en liten stund & blicka tillbaka på sådant som gör gott för själen bilder, vänner, familj & platser kan ha en sådan inverkan på mig. I detta fall var det Enkla Ting en dag från december strax innan jul. 

Alltså detta stället är ett sådant smultronställe som jag hittade via bloggen Helt enkelt
Anna-Malin som står bakom denna vackra blogg hon skriver & tipsar om olika saker, butiker, möbler, inredning etc, så TACK för detta underbara tips! Titta in hos henne på hennes blogg det är mitt tips & för alldel ta Er tid att åka ut till Kajsa på Enkla ting! Jag dör en liten bit varje gång jag är där. Fast Enkla ting har stängt just nu för säsongen men öppnar 13 februari igen.









En sådan här liten buddha figur fick följa med mig hem





Även denna bänk blev min!







Finns även ett jättemysigt café som man kan avnjuta färska bullar & gott kaffe







~visst är det mysigt! Feel good ställe...




2 kommentarer:

  1. Ljuvliga bilder! Gillade verkligen ljuslyktorna som hängde.

    SvaraRadera
  2. Tack söta! Visst var ljuslyktorna fina :)

    SvaraRadera