2.07.2014

Summer next


Så äntligen får jag lov att visa sommaren!
Nu är det på gång kollektionen säljs för fullt, inga hemligheter mer!
Allt är öppet för att skådas av alla!

Känner Ni det? Eller är det bara jag?
~Visst är våren på god väg?!

Jag andas Boho, jag andas snäckor & jag andas fjädrar & batik
Love this hippie collection and vintage is in the air
~Peace & love. ...

Galen av vårlycka!
Älskar musan i bitar, jo det gör hon!

~Jag älskar livet just Nu.…

L Y C K L I G…Det Ni det är något alldeles extra joråsåatteee…














Vet precis hur jag ska klä mig denna sommaren iallafall…
Vi ses på Zebra, vi se hos Sixtydays! Följ dem gärna på Facebook & Instagram Zebra & Sixtydays
Få tips om erbjudanden varje dag! 

Måste sova nu har visst ett bröllop imorgon att fotografera (!)

Peace out!


2 kommentarer:

  1. Sköna kläder Zebra verkar ha, eller är det du som tar sköna bilder så de ser sköna ut. ;-)
    Nä, ska nog se om jag hinner dit och se om det finns någon fin "sak" att köpa tills jag åker till Spanien.
    Så jag kanske ser "skön" ut där. Hahaha ...
    Måste ge dig tavlan också!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej min ros! Jo men klart det är lika skönt som det ser ut. Ja vi måste ses & jag längtar tills jag får se detta konstverk! pus og klem ;)

      Radera