3.22.2014

But first let me take a selfie





Har fått den låten på huvudet!? 
But first let me take a selfie, ha!
~& så fick det bli.






Hej fina lördag vart tog du vägen? Jag som skulle så mycket?
Vaknade super tidigt nästan onaturligt tidigt, en lördag iallafall.

~så säg till mig vad gör Ni idag/kväll?
Jag är lite nyfiken. Vi här hemma tänker frossa i pizza ikväll
& en himla massa godis. Allt onyttigt man kan tänka sig att äta ska jag
förmodligen smaska i mig i kväll.
Jag är alltid så över optimist när det gäller att bedöma 
hur mycket jag kan stoppa i mig. 
Det brukar bli att jag blir så mätt på pizzan,
så chips & godis får inte plats.

Jag/vi har ätar lördagar så hela veckan är vi himla nyttiga,
men så kommer lördagen & då minskäl belönas vi med att slippa laga
mat & kör & köper något gott som faller oss in.
~Lyx! ;)





Har snöat in framför datorn, jag som skulle ner till Kullagatan
svänga in om Cenino & allt vad jag nu skulle. Det blev inte som planerat
så typiskt mig liksom. Jag, tider & planer gillar inte planera
älskar vara spontan & oberäknelig det kan gå hur som helst när jag får 
för mig något. Det är mer jag impulsiv ~Olé!







Tänkte jag måste blogga för tusan & nu har jag gjort det
ville hinna med ett inlägg till innan vi 
rundar av vackra mars månad.



Ha en fin kväll






Necklace:  Sixtydays  | Jeans: D&G  | Blouse: Old from ZARA

image n° 1, 2, 3 Hedentorpsplantskola 


2 kommentarer:

  1. Hej finaste!
    Alltid lika fina bilder när man besöker din blogg. Det är som att komma in i en dröm full med sockervaddsmoln.
    Igår var en sådan dag, då inget stod på schemat och vi bara njöt av ledighet. Idag blir det våfflor hos mina föräldrar,
    Vad händer hos er idag?
    kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej söta! Du är för go, vilken komplimang! Efter matfrossan igår så tänkte vi bege oss ut bl.a står Höganäs på schemat, så en runda dit är planerat lite outlet shopping & magasin 36 besök. Våfflor, åh det låter gott! Ha en mysig söndag fina du & tack för dina vackra ord <3 Kram

      Radera