3.02.2014

Go green



I morse såg det ut så här hemma hos oss
vitt med lite grönt, nyttigt & gott.
Spontant klippte jag ett par bilder på pojkarna & smoothiesarna
som min bättre hälft är så himla duktig på att slänga ihop.
~himmelskt goda var de också.






Detta slängde han i & han är lite av en  
~jag tager vad man haver hemma! 

G r y m t   g o t t !






& killarna uppskattade dem också faktiskt :)





Själv tänker jag äta lite ugnsbakad torsk som 
ropar mitt namn i köket nu.
~mums! Oboy så hungrig jag blev nu!

see y'all soon!




Kram 

P.

6 kommentarer:

  1. Oj oj, vad det där såg gott ut!
    Det måste testas någon morgon!

    Kram.

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Hejsan Jenny! Så kul att du titta in :) Jag ska precis klicka hem mitt Tine K fat nu. Jag har gått och tänkt på det och kunde inte släppa det, så jag slår till nu. Älskar sugrören de är så vackra & gör att drinkarna ser extra goda ut. Ser fram emot Tine K glasen nu :))

      Radera
  3. Man blir så glad av dina bilder. Inne och kollar runt lite då och då, glad att du delar med dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Erika! Vad kul att du tittar in då & då det gör mig glad :) Kram på dig!

      Radera