3.07.2014

Pepparmynta te






Här sitter jag hos Er & håller sjukstuga för mig själv. Tror på riktigt att min hjärna snart kommer att penetrera sig igenom min högra näsborre.
Två vita hopsnurrade toapapperskorkar i vardera näsborre, känner mig jätte snygg just nu ha, ha!

Är så uttråkad just nu men orkar inget. Jag har iallafall fotograferat en del här hemma i ren tristess. Jag har hållt pepparmynta temaraton (älskar pepparmynta te) dricker det faktiskt just i skrivande stund också.
Jag har försökt göra något vettigt nu när jag varit hemma ett par dagar, jobbat undan lite bilder men det är segt & trist när det blir en massa måsten, så jag pausade & hann med två blogg inlägg på två dagar. Det andra blogginlägget kommer i morgon & det är lite familjehistoria med bilderna som är anledningen till varför jag fotograferar idag, så kika in i morgon med.



Finaste nyckelringen från Sixtydays fast man kan även hänga den på sin väska & ha den som en vacker detalj hängandes bara om man känner för det. 



Som sagt mycket tid över mer än vad jag är van vid. Det känns som det är lugnet innan stormen. Vet att mycket jobb är på intåg, så jag passar på att samla krafter & att spetsa till mina horn i panna för jag lär behöva dem ha, ha skoja bara! 
Under tiden kör jag en trasan & banane här hemma med mig själv. Kör en regndans eller nått? Har te orgie & snurrar toappperstorpeder.





Önskar ER en mycket mysig & go fredag
{ sixtydays key ring | sixtydays moa knit |  favorite pair of jeans oldies | religion t-shirt zebra}

2 kommentarer: