4.07.2014

60 DAYS




Det är sent & här sitter jag för jag vet 
att jag inte kommer till att somna när jag väl tar mig till sängs,
så jag låter bli att gå dit tills mina ögon talar om för mig
att det är dax.

Jag arbetar med Sixtydays a|w 14 plåtningen som gjordes för 
ett par veckor sedan. Ryser lite för mig själv för att jag är så attans nöjd &
framförallt glad! Jag är lycklig lottad med min musa för hon 
är inte vilken musa som helst utan en topmodel musa dessutom(!!) 

~Lilla skrabban kan du tänka dig! 
Älskar’t…






Har inte mycket mer att säga 
just nu så jag låter bilderna tala 
åt mig istället.






Det instagrammades en hel del 
den där dagen iallafall *leer*




Kram 

P








image n° 1-3 sneak peak s|s 15 | image n° 4 god bless you top a|w 14 | image n° 5-7 sixtydays patricija top s|s 14 | image n° 8-9 liv & jennifer instagramming about the happening








4 kommentarer:

  1. Wow, vilka fantastiska bilder, de blir bara bättre och bättre för varje gång jag besöker din blogg! Hoppas allt är bra med dig?
    Kram // Therése.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du, så roligt att läsa dina vänliga ord. Allt är bara bra hos mig. Tack för att du tittar in hos mig här :) Hoppas allt är bra med dig med. Kram, kram

      Radera
  2. Så fina bilderna blev och tänk att lilla jag också fastnade:-D
    Kram Liv

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, visst blev dem fina! Jo visst fastnade du på bild :) Tack för en underbart lyckad & otroligt trevlig dag! Kram…

      Radera