4.11.2014

Friday and a coffee break







Jag är trött vill bara sova orkar knappast
hålla ögonen öppna försöker att dricka
mig pigg på Café au lait men det 
går sådär faktiskt

Jag ser ut genom mitt fönster 
himmelen är blyertsgrå & jag undrar
lite vart det fina vädret tog vägen?
Musiken får mig att drömma
mig bort. Mina kinder
blir varma. nåja, jag har 
iallafall sol i
mitt hjärta.






Jag är så himla tacksam
För mitt liv & för mitt fotograferande
Som har funnit mig, vi har funnit
Varandra. Jag har fått mycket komplimanger 
sista tiden & till Er alla som berömt
& lovordat  mig vill jag säga tack
för att  Ni motiverar mig till att fortsätta
med mitt skapandet, så jag lovar &
svär att med min kamera fortsätta
att fånga ögonblicken
 &  iallafall försöka
att skapa
magi.



’’ You were born with goodness and trust.

You were born with ideals and dreams.
You were born with greatness.
You were born with wings.
You are not meant for crawling,
so don't.
You have wings.
Learn to use them and fly.”

~Rumi





“Beauty surrounds us.”
~Rumi





Mina vänner det är fredag ~äntligen! 
Önskar Er alla en
riiiiktigt trevlig fredag!


Kram 


P





{image n° 1-2 tine k glas blackballoon  ±  image n° 4-5 sixtydays blouse my one of all time favorites}





2 kommentarer:

  1. Dina bilder blir bara vackrare och vackrare. Jag drömmer mig bort varje gång jag besöker din blogg.
    Ha en super fin helg sötast.
    Kram // Therése.

    SvaraRadera
  2. Du är så go Therése blir ju bara så glad av dina varma goa kommentera här inne hos mig. Tack för att du finns. Kramis :)

    SvaraRadera