4.25.2014

Handmade wooden love


Jag drömmer om ett nytt boende & i mitt inre flyttar jag redan
& jag renoverar & inreder det.
Jag har länge letat efter det som är rätt för den tomma vita 
väggen mot det stora rummet. Igår så fann jag det jag sökt så länge
& jag bara älskar’t… så mycket dessutom att jag gör ett helt blogginlägg om det.

Fredagar är bara ett stort lyckorus för mig jag vaknar sådär toklycklig bara för att
det är en fredag & det är samma sak v a r j e fredag. Rena rama déja à vu upplevelse varje vecka. 
~sjukt, ha!




Ja men hallå?! Ni ser va? Galet vackert…









Önskar Er en
riktigt trevlig helg.


P.








inköpsställen: Hedentorpsplantskola | Blackballoon | Enklating

3 kommentarer:

  1. Otroligt vackert skåp och vackra detaljer.
    Ha en underbar helg finaste.
    Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma goa! & grattis på din födelsedag ;)

      Radera
    2. Tack!
      Jag missar ju din kommentar =P

      Radera