4.20.2014

N°1


Finns det en bättre start på dagen än att gå en lång runda vid havet ~jag bara undrar?
Vi har turen att bo nära havet så när solen tittade fram här nere i södern idag föll även lusten in att gå en lång runda. Jag kom hem med solkyssta kinder & orken att tvätta de där bilarna kom också, så numera ser man vilken färg våra bilar egentligen har
~fantastiskt!





#selfie #spontant #idag
#hashtags =instagramskadad 

På tal om instagram, har ni instagram?
Kul forum om man gillar bilder & har tröttnat på 
andra socialamedier som Facebook. 
ett tips för Er som missat det helt.




Har ni kokat ägg, pyntat riset & ätit Er mätta på allt påskgodis? 
I år har vi inte påskpyntat mycket men vi har målat ägg så ekologiskt man bara kan med röda & gula lökskal. Ätit den traditionella påskmiddagen hos mammsen & pappsen vilket är det bästa med påsken enligt mig iallafall.
Bilder från Hedentorps plantskola ett av de mysigaste ställen jag vet som jag älskar att åka till om så bara för att säga hej till fina Liv som driver hela plantaget. Jag får alltid massor av inspiration när jag är där & en eller annan godsak får lov att följa med mig hem nästan varje gång.

GLAD PÅSK kära bloggisar
& tack för att Ni tittat in här hos mig
Ni förgyller min tillvaro.


Kärlek.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar