5.08.2014

återblick ögonblick


Fick ett plötsligt infall av att gå igenom gamla bilder & titta vad jag hittade!
Finaste musan Elzana dansandes  & poserande inför  s|s 14 plåtningen från förra året.
Så säg till mig vad gör Ni nu? Fiskar efter fler kommentarer & försöker att lura ut en kommentar eller två här. När jag inte har tid att sitta här hos Er har jag massor av saker som jag tänker oh, det ska jag skriva & berätta om men när jag väl sätter mig är jag bara tom på ord. Sitter & sneglar på klockan istället & tänker ~vad fan ska jag laga för mat idag?! (grr!) Vill åka till Enkla ting på kundkväll för den är i kväll men jag orkar inte. Sitter här med Er istället & funderar en stund till på om jag orkar bege mig eller inte?
~suck…

kompånågotklokt&braattskrivaomkompånågotklokt&braattskrivaom!




Fast jag tror jag åker en lite runda ändå till Enkla ting & säger hej till Kajsa
Hörde det skulle vara en massa bra erbjudanden i kväll.












Så då lämnar jag Er för nu
men vi ses snart igen

kärlek

P



6 kommentarer:

  1. Elzana är så jäkla vacker så jag dööör och blir avis! ;-) Men frågan :" vad gör ni?" Well ... jobbar och sliter ... drar en kort tur till Venedig på söndag morgon till tisdag morgon ... ENSAM!!! Iallafall sön-mån em. ... grrrr ... Men kommer nog klara det själv fast jag är jätterädd att resa ensam till nya ställen. Annars har jag min "konst", som är ev på väg till New York ... så bäst är att DU och JAG ses snart så jag kan lämna DIN tavla till dig personligen, vilken har varit färdig nu ett antal veckor och ett par månader. ;-D Stor Kram!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh finaste Sophie du är så modig 6 jag är så stolt över dig för jag visste & jag vet att du kommer att klara det galant att resa ensam det vet jag & visste ;) såg just precis på instagram hur stolt du var på bilden poserandes bland gondolerna ~wow Sophie!! hur coolt är inte det va? Jo tavlan den jag,,gud det har gått för lång tid!! Du får skriva till mig nästa gång du är i skåne. Puss på pannan vännen min & njuuuut. Ciao bella! ;)

      Radera
  2. Haha vad söt du är, beslutsångest AB.
    Det räcker att du visar bilder så talar din blogg ändå.
    Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så go tjejen! Tack för dina snälla ord det känns genast lite bättre :) Beslutångest AB, ha, ha! precis så är jag.

      Radera
  3. Åh....jag vill också åka till Enkla Ting!! Varför är allt vackert & kreativt samlat som en klump nere i Skåne & jag bor så långt bort. Istället sitter jag på nätet & letar efter coola skor. Tack för att du delar med dig av din kreativitet ända upp till Småland.....krams Maria ( pssst...såg dig & din fina dotter på Zebrainvigningen)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men gud Enkla ting & mycket annat vackert som finns här nära inspirerar, det är sant det finns mycket kreativt folk samlat i en klump i Skåne nu när du nämner det. Hoppas du hittar ett par fina skor. På nätet finns det så himla mycket! Tack för dina fina ord sån’t som gör en glad & ger mig lust till att fortsätta försöka att inspirera. Jag kom så sent trodde alla gått hem när jag väl kom till Zebra. Vad synd du inte kom fram & sa hej :) Jag måste ha missat dig för jag var så super stressad & då ser jag ingenting! Många goa kramar till dig fina Maria & tack för att du satte din prägel här hos mig. Kramis

      Radera