5.06.2014

København

Jag älskar att vi bor så nära Danmark. Jag älskar åka över dit där är så mysigt! Förut åkte vi över oftare till just Köpenhamn men även till Helsingör. Nu mer är det sällan man har tid eller orken för den delen. Men när vi väl kommer iväg så blir det mys & en himla massa shopping ~omajgaad säger jag bara! Så med en solsprängd himmel & inte ett moln i sikte för någon vecka  sedan.
~jisses...



Den här tjejen kostade oss en massa ;) 



jag drömmer om mycket nu vilket skapar en viss frustation efter som jag inte har mycket tålamod vill jag göra allt gärna igår redan. Lugnar mig själv & tänker ~snart Patricija, snart. Det där med tålamod det är inte min starka sida men det ligger väll i blodet som ett ärftligt gift & det finns inget motgift. Just det där med  att jag vill så mycket det är en jäkla drivkraft i mig som för mig framåt med bestämda steg. För dit det ska jag minsann. 


Ser ni väskorna btw? ~ja, dör så fina! 



mini me







~Vackra Köpenhamn




k ä r l e k









Önskar
Er en mycket vacker
tisdag.




4 kommentarer:

  1. Vilken fantastiskt vacker familj du har!
    Lika ljuvliga bilder som alltid. Var du på Invigningen av nya Zebra?
    Kram // Therése - http://therese.lillatorg.nu

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta! Du bara överöser med komplimanger! Tack fina du :) Jo visst var jag det med jag kom på tok försent dit :( Var du där? Jag kom vid 21:00 PoK!

      Radera
  2. Jag var där i någon timme, var så otroligt mycket folk och kunde inte se modevisningen. Så kände att det var ingen idé att bara stå där och glo. Men fick lite bilder med mig hem iaf =)

    SvaraRadera