5.31.2014

Lurig lördag?




Det är en väldigt lurig lördag här hemma hos oss.
Det känns som en söndag fast det bara är lördag & bara det gör mig
extra glad för att luriga lördag luras så ha, ha det rimmade dessutom.
Jag vilar mig eller försöker, det känns som om jag lider av kronisk trötthet
eller något? Går omkring konstant trött & bara det alltså den tanken gör mig trött,
trött på mig själv för att jag är trött. Är trött på att vara trött
~förstår ni mitt dilemma?

Jag jobbar med lite fotografier från test fotograferingen för någon helg sedan.
Tänkte visa lite hur det blev. Att sitta vid datorn & arbeta gör mig glad men
också väldigt avkopplad för att för mig är det som att man målar,
varje bild är en vit canvasduk som ska färgsättas,
lite så är det för mig med mina fotografier &
alla talar sitt egna språk & jag sätter min prägel.


  
Galet vacker med det blåaste ögonen jag skådat.
Det kan bara inte bli fel. Vi rör oss med lätta fötter fram & tillbaka över
det gråa betongolvet & det som en gång i tiden var ett lastbils flaktäcke.
Det skiftar från brunt slitet väderbitet till kall rå men ändå så mjuk betong.
Vi går på känsla & provar oss fram tills vi är nöjda.



 Vitt, beigt, grått & dagsljus vi andas tills vi alla har samma puls i studion,
vi arbetar bra ihop talar samma språk utan att behöva ljuda ett ända ord.
Vi bara vet.







Alla kläder hittar ni på ZEBRA 




Önskar ER en 
riktigt mysig lurfri
lördag!


Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar