5.25.2014

Photo shoot & a new face in town





Jag smyger min väg smidig som en panter, ljudlöst sjunker jag ner i min svarta fåtölj.
Jag lyssnar en stund & märker att ingen märkt att jag sakta, mycket sakta avlägsnat mig från det stora rummet till det lilla. Känner mig som en panter på riktigt nu, smidig & dessutom ljudlös. Jag vill stanna en stund hos Er om så bara ett par få minuter.
~jo jag vill visa & berätta vad jag gjorde igår.

I en liten undangömd gränd nästan lite hemlig samlades vi i studio
för att fotografera till ett framtida projekt. & jag måste säga att vi är mycket nöjda ned resultatet men Ni får veta mer om det projektet tids nog. Kul hade vi som vanligt också.



I studion behövde man inte leta sig varm i kläder efter inventarier för det fanns det gott om runt om kring oss & jag undrade för mig själv hur mycket vackert rymmer i ett rum?
Iallafall två fotografer en modell & en designer & en make up artist det kan ju inte mer än bara bli bra.




& ett nytt ansikte Ni snart kommer att se mycket mer av.
~ m a g i s k t…








Jag fyller år idag men kan knapp förstå det själv?
känner mig lite förvirrad för är det redan verkligen dax igen? Hur är det möjligt?
Jag är ledig idag & tänker bara njuta tills mörkret faller. 
Skattar min lycka att alla mina önskningar 
idag har slått in med bl a blommor från mannen
som tydligen kan läsa mina tankar.







Kärlek








2 kommentarer: