6.28.2014

insomnia big time




 Jag ligger vaken när alla sover för jag kan inte sova, så efter
tre timmar av snurra runt tills jag var inlindad av mitt egna täcke som en mumie
gav jag upp & gick tillslut upp ~Fan hatar när jag inte kan sova!
Jag som ska upp & fotografera om bara några få timmar.
~Lémööög…


Min semester började officiellt igår så hela dagen var jag pirrig i kroppen för jag
hade ju längtat så otroligt mycket efter den. Direkt efter jobb så åkte vi alltså jag & Zebra iväg för att kollade in lite olika locations för plåtningen till Sixtydays s/s 15 
~Jo det är dax igen så att på söndag blir den av! Jag lovar givetvis att släppa lite sneakpeak bilder här & kanske redan på måndag dessutom? Kika in igen så ser Ni när det väl uppdateras här om Ni är nyfikna menar jag…


~Nää…nu måste jag nog försöka sova lite ändå


Kram


2 kommentarer:

  1. Man kan inte bli mer än nyfiken på de nya bilder =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du tycker så! Ska försöka leverera ;) Kram på dig goding!

      Radera