6.26.2014

Paradise Gypsies



Jag  är en sådan där person som hittar allt på nätet. Det är nästan som en sport för mig & jag blir så belåten & nöjd med mig själv så att i min ensamhet vid datorn sitter jag & gör konstiga lyckotjut & blir smått generad för jag undrar om någon hörde mig nyss?
Jag letar mig varm i stolen efter nya saker att investera i till diverse framtida fotograferingar & jag hittar m a s s o r ! Speciellt där långt borta på andra sidan jordklotet hittar jag små guldkorn som fraktas i små kärleksfyllda & varsamt inpackade paket & idag kl 08:30 ringde brevbäraren på dörren

~Lycka ända från Australien…

Jag hittar & hoppas att jag hinner före men om man arbetar så mycket som jag gör vilket är väldigt mycket! Så hinner alltid en annan före & då låter jag bli i bland med att beställa för halva nöjet försvann, men så tänker jag om & beställer ändå för det kvittar ju egentligen? Men elaka tungor har alltid något negativt att peka ut för de väljer att se det från en negativ sida & tänker inte hela vägen kanske. De borde tänka att det finns flera sätt att se på saker & ting istället. 

Jag dagdrömmer väldigt mycket & har alltid gjort det så länge jag kan minnas. En vän sa till mig för inte så längesedan att med framgång kommer folk att älska dig men det kommer även att finnas en viss krets & typ av människor som kommer att hata dig lika mycket. Just i det läget lyssnade jag bara men märkte inte av något utav det. Vänner har försvunnit & nya har kommit. & de som försvann var förmodligen inga riktiga vänner till att börja med. Oavsätt hur upptagen & lite tid jag hade för dem. Jag utgår bara i från mig själv hur jag själv tänker & hade gjort. Jag har vänner som inte jobbat en dag i sitt liv eller precis börjat & så beklagar de sig över att de är trötta? I det läget får jag bita mig hårt i läppen eller i tungan, men man kan inte bli arg för att de inte vet bättre.







Kärlek


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar