6.08.2014

Sol & lata dagar




Varmare dagar är på väg har jag hört. Det ska bil skönt att få smaka på sommaren igen för jag har väntat länge nu. Jag trivs i varmare klimat men sen å andra sidan vem gör inte det egentligen va? Längtar efter lata dagar med en lång inplanerad semestervila, det ska verkligen bli så himla skönt så Ni anar inte. Behöver vila upp mig ladda batteriet lite & få ny kraft & framförallt lite ny inspiration. Men innan dess så ska jag bara…& bara…
~suck…






Zebra godis & lite selfies i mina fina Sixtydays kläder!
Galen i snäckorna & kär i detaljerna. Det är så jag liksom precis min stil
som om jag själv hade designat & ritat till bara mig själv för om jag hade så hade det sett ut precis så här. Mina vänner skrattar åt mig & ~mm:ar med, de menar samma som jag att det är precis min stil & jag skrattar & håller med. 




Jo lite lata dagar i solen är inte helt fel.
Snart så…










Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar